A sztori kicsit tényleg bizarr
2018. február 05. írta: thejaszaic

A sztori kicsit tényleg bizarr

Hello kedves Olvasóm!
 Ma reggel úgy határoztam, hogy egy korábbi gyakorlatból rendszert csinálva, és egyes facebook hozzászólásaimnak nagyobb teret engedve, azokat önálló posztként jelentetem meg itt a blogon így biztosítva azt, hogy egy-két érdekes történet ne süllyedjen végleg el abban a digitális nirvánában, amit te is Facebooknak hívsz.
Ám, a már működő ötletet rögtön tovább is gondoltam azzal, hogy "....#bizarrrendőr..." címmel, új rovatot nyitva olyan zsarusztorikat teszek közzé, melyekről tudok, melyek nagyjából velem történtek és melyek valóban megtörtént olyan esetek, amik -mondjuk így- minimum a furcsaságuknál fogva a te érdeklődésedre is számot tarthatnak.
Egyben biztos lehetsz: - nem mindennapi sztorikat fogsz olvasni ebben a rovatban. Íme az első:
 Egy amúgy nagyon kellemes nyári napon, nagyjából éjfél felé csengettek. Néztem a kamera képét, hát egy fiatal nő térdelt a bejárat előtt, reflektorfényben. Tekintve, hogy maga az épület meg a helyi rendőrség volt, ami ugye 0-24-ben várja a kedves érdeklődőt, kénytelen voltam kimenni, hogy megtudjam, mit is szeretne az egyébként térdelve is furcsán billegő lányka.
Nosza, meg is kérdeztem tőle. Figyeljetek, mosjönakemény'! 
Térdelve, olyan méretű pupillákkal, mint nagyanyám télikabátján a gombok, engem folyamatosan doktor úrnak szólítva a lány elmesélte, hogy neki bizony épp most vágták el a torkát és orvosi ellátást igényel. Így, hogy mondta, a rajta lévő sötét hippi-blúz kikeményített gallérját kicsit félrehajtva láttam, hogy csakugyan csordogál némi vér a dekoltázsába ezért tüzetesebben is megvizsgáltam. (Hagyta, hisz orvosnak gondolt.)
101945_article.jpg
Hát, volt csakugyan egy komolyabb vágás a nyakán, amely a füle tövéről indult és nagyjából a kulcscsontjáig tartott a nyak bal oldalán, DE BASSZUS AZ EL VOLT LÁTVA! A friss, bár kissé megtépázott kötés alatt sok-sok öltés tartotta össze az amúgy meglehetősen látványos és hosszú vágás sebszéleit, az szakszerű orvosi ellátás erős nyomait mutatta és nagyjából minimum pár napos lehetett, mert már gyógyuló félben volt.
Gondolom kíváncsiak vagytok a megoldásra.
 Nos a vérző csajszi (aki, amikor úgy határozott, hogy betérdel a rendőrség előtt, úgy be volt állva mint a gerely) néhány nappal korábban csapatott egy komolyabb drogos ámokfutást, melynek során, -hogy legyen egy kis hivatalos szleng is- kajak felvágta saját magát. Akkor megmentették az életét, de a lányka később az elvonás miatt lelépett a kórházból, beszakított megint jó rendesen és a saját körmeivel tépkedte fel a friss sebet.
Aztán amikor nagyjából kezdett lejönni a cuccról (mondom csak nagyjából) akkor kicsit megrémült, hogy mindjárt meghal (mondjuk elég közel volt hozzá) és elballagott a legközelebb lévő, az emlékeiben hivatalosnak gondolt épülethez, amiről simán behallucinálta', hogy az a kórház lesz.
Valamennyi logika azért volt benne, ha nem is sok. Mindenesetre, bár nem vagyok orvos, (természetesen a Mentők hathatós segítségével) végül megmentettem ezt -a saját maga számára egyébként tökéletesen értéktelen- életet (is). Remélem segíthettem.  
Ha érdekesnek találtad a bejegyzést, ha valóban tetszett, kérlek segítsd a munkámat egy megosztással, hogy máshoz is eljusson a blog. Köszönöm szépen.

A bejegyzés trackback címe:

https://thejaszaic.blog.hu/api/trackback/id/tr5913635072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása