From the background - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://thejaszaic.blog.hu/2019/09/04/egy_fantasztikus_kerdes_margojara/full_commentlist/1#c37598720
Válasz erre: Egy fantasztikus kérdés margójára ....
2019-12-03T06:21:21+01:00
2019-12-03T06:21:21+01:00
Drizari
http://blog.hu/user/776206
Később a suliban megismeri a halmazokat, s jöhet az újabb kérdés. Válaszként kiesik a milliárdosok halmaza.
https://thejaszaic.blog.hu/2019/05/08/szemelyes_indittatasu_kicsinyes_szanalmas_es_ertelmetlen_bosszu/full_commentlist/1#c37169314
Válasz erre: Személyes indíttatású, kicsinyes, szánalmas és értelmetlen bosszú
2019-05-11T16:19:00+02:00
2019-05-11T16:19:00+02:00
adt
http://blog.hu/user/166921
"Ezt teszi a folyamatos stressz, az éjszakázás, a konfliktushelyzetek, az adrenalin-szint folyamatos növekedése-csökkenése, az egyre növekvő társadalmi nyomás" ...ahaaa, jot nevettem ezen! Ember, menj el egy multihoz dolgozni Magyarorszagon 3 vagy folyamatos muszakban, es megtudod hogy mindez ott ugyanigy megvan. Ja, es allandoan, mindennap altalaban rendszeresen 6 napon at. Annyi kulonbseggel, hogy itt bizony napi szinten dolgozni kell, normat es darabszamot csinalva, akar 65 evesen is! Nem pedig neha egy-egy riasztaskor. Valljuk be, aki hivatasos allomanyba megy ( fokent rendor vagy katona) az azert megy oda mert ezt akarja csinalni, es baromira nincs kedve igazi fizikai munkat vegezni. Valamint hivatastudatbol ezt akarja vegezni. Hat akkor dolgozzon is hivatastudatbol es ne panaszkodjon. ;-)<br />
.
https://thejaszaic.blog.hu/2019/05/08/szemelyes_indittatasu_kicsinyes_szanalmas_es_ertelmetlen_bosszu/full_commentlist/1#c37161918
Válasz erre: Személyes indíttatású, kicsinyes, szánalmas és értelmetlen bosszú
2019-05-10T06:08:31+02:00
2019-05-10T06:08:31+02:00
tapangász
http://blog.hu/user/137228
A HTFSZ elnökének természetesen mindebben igaza van, amikor ezt a marha rendeletet hozták, akkor is elmondták sokan ezeket a következményeket. <br />
A kérdés az, hogy a Munkástanácsoknak van-e bármi köze vajon egy bármilyen érdekvédelemhez vagy egy fantom (mű-civil) szervezet-e a sok közül. Menj el a XII. Szarvas Gábor utcába, ott van a MT "székháza", ahol - no jó, látszólag - évtizede semmi sem történik azon kívül, hogy kertészkednek, takarítanak. Én hallani sem hallottam róluk/őket nagyon-nagyon régóta, se munkás, se sztrájk, se elégedetlenség, se "rabszolgatörvény" stb. ügyekben nem nyilvánultak meg.<br />
Szóval velük kapcsoltban vannak kételyeim, nem a cikked állításaival, azok igazak.
https://thejaszaic.blog.hu/2019/05/08/szemelyes_indittatasu_kicsinyes_szanalmas_es_ertelmetlen_bosszu/full_commentlist/1#c37163662
Válasz erre: Személyes indíttatású, kicsinyes, szánalmas és értelmetlen bosszú
2019-05-10T06:07:59+02:00
2019-05-10T06:07:59+02:00
májnémiz nobádi
http://blog.hu/user/1392861
Egyszer, régen egy messzi-messzi galaxisban... Felmentem a személyügyre hogy elintézzem a havi bérletemet, meg ami még esetleg akad elintézni való... Volt... Mondták ha már úgy is ott vagyok, vegyem át a 10 éves szolg érdem érmemet. Akkor valami elszakadt... Most kamionnal kalandozom nyugaton. ( és szarok a világra)
https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939/full_commentlist/1#c36840571
Válasz erre: A fogyás
2019-03-05T22:33:10+01:00
2019-03-05T22:33:10+01:00
Edit Rőczei
http://blog.hu/user/1344434
Nen használ semmit, kipróbáltam.
https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939/full_commentlist/1#c36840581
Válasz erre: A fogyás
2019-03-05T22:33:08+01:00
2019-03-05T22:33:08+01:00
Edit Rőczei
http://blog.hu/user/1344434
<a href="https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939?full_commentlist=1#c36492722" class="reply_nick_1334102" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36492722 );">@Le a spammerekkel</a>: igy van.
https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939/full_commentlist/1#c36840573
Válasz erre: A fogyás
2019-03-05T22:32:54+01:00
2019-03-05T22:32:54+01:00
Edit Rőczei
http://blog.hu/user/1344434
<a href="https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939?full_commentlist=1#c36492722" class="reply_nick_1334102" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36492722 );">@Le a spammerekkel</a>: igazad van!!
https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939/full_commentlist/1#c36492722
Válasz erre: A fogyás
2019-01-11T05:46:28+01:00
2019-01-11T05:46:28+01:00
Le a spammerekkel
http://blog.hu/user/1334102
<a href="https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939?full_commentlist=1#c36482434" class="reply_nick_195279" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36482434 );">@Gyingizik</a>: szerintem az első minden tekintetben jobb, mint a második, de ez a kisebb gond vele. Sokkal nagyobb baj, hogy fotosopp... ugyanis kizárt, hogy fogyókúra előtt és után úgy tud beállni a modell, hogy közben a hajszálai pontosan ugyanúgy állnak. :D
https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939/full_commentlist/1#c36491614
Válasz erre: A fogyás
2019-01-10T21:37:19+01:00
2019-01-10T21:37:19+01:00
Kard
http://blog.hu/user/82606
<a href="https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939?full_commentlist=1#c36482434" class="reply_nick_195279" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36482434 );">@Gyingizik</a>: Ez az. Én tuti az elsőt, a zsírosabbat választanám :)
https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939/full_commentlist/1#c36482434
Válasz erre: A fogyás
2019-01-10T21:27:05+01:00
2019-01-10T21:27:05+01:00
Gyingizik
http://blog.hu/user/195279
Biztos, hogy a kettes képen jobb a feneke a nőcinek, mint az egyes képen?
https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/08/a_fogyas_939/full_commentlist/1#c36491250
Válasz erre: A fogyás
2019-01-10T21:26:42+01:00
2019-01-10T21:26:42+01:00
Le a spammerekkel
http://blog.hu/user/1334102
Cenzúra... :(<br />
Egyébként reverse keresésre a tineye jobb, ha a kép többi példányát keresed és nem csak hasonlókat.
https://thejaszaic.blog.hu/2019/01/03/a_gyogyszeripar_segit_valoban/full_commentlist/1#c36481240
Válasz erre: A gyógyszeripar segít! VALÓBAN?
2019-01-09T15:22:11+01:00
2019-01-09T15:22:11+01:00
Haloperidol
http://blog.hu/user/171541
"ha a gyógyszerfejlesztést és -gyártást profitorientált vállalatok végzik"<br />
<br />
Kedves blogger, és szerinted mi lenne az alternatíva? <br />
<br />
Tudtad pl, hogy az okológiai indikációban kezdett gyógyszerfejlesztések ~90%-a, a neurológiai indikációban kezdett gyógyszerfejlesztések ~85%-a elbukik (hatástalanság vagy rossz biztonságosság miatt), azaz hiába a befektetett sok 10 és 100 millió dollár vagy euró, a gyógyszergyárnak soha egy fillér haszna sem lesz ezeken? <br />
<br />
Ha 8-10 gyógyszerfelesztésből 1-et tudnak piacra vinni kb 10-15 éves fejlesztési periódus után ezek a cégek, és ezt kb 7-10 évig tudják úgy árusítani, hogy a konkurrens cégek ne csináljanak másolatot a gyógyszerről, valahol be kell hozni a veszteséget, hogy ki tudják fizetni a kutatókat, dolgozókat, akik a világ legjobban képzett szakemberei között vannak. A részvnyesekről nem is beszélve, akik joggal szeretnék látni a tőkéjük megtérülését. <br />
<br />
Vagy szerinted az adófizetőknek kellene finanszírozniuk non-profit módon az ilyen iszonyatosan kockázatos vállalkozásokat, mint egy gyógyszer fejlesztése és fejlesszenek állami cégek? <br />
<br />
Te pl beleegyeznél abba, hogy a befizetett adódat olyan projektbe fektesse az állam, ahol a kockázat hatalmas, a siker esélye minimális, és te vagy a családod pl soha az életben nem is kap abból a gyógyszerből, csak mondjuk 100 vag 1000 ember a világon? (mondjuk egy tipikus ritka betegségre történő gyógyszerfejlesztés esetén) <br />
<br />
Ja és nyilván csakis akkor kaphat belőle az a 100 vagy 1000 ember, ha sikeres a fejlesztés, ami ugye nagyobb eséllyel bukik el, mint nem. <br />
<br />
Vagy hogyan kellene működnie ennek szerinted? Tudsz valami jobbat?
https://thejaszaic.blog.hu/2018/11/21/akik_ma_a_kezeiket_csokolgatjak_holnap_lekopik_oket/full_commentlist/1#c36172718
Válasz erre: Akik ma a kezeiket csókolgatják, holnap leköpik őket!
2018-11-21T22:35:30+01:00
2018-11-21T22:35:30+01:00
Éhesló
http://blog.hu/user/216204
Hozzászólásod előzetes moderáció után jelenik meg. <br />
Hahahaha!
https://thejaszaic.blog.hu/2018/10/16/azert_ez_igy_eleg_mocskos_nem/full_commentlist/1#c35978431
Válasz erre: Azért ez így elég mocskos nem?
2018-10-17T14:24:56+02:00
2018-10-17T14:24:56+02:00
Nagy Anita Sv
http://blog.hu/user/1382529
<a href="https://thejaszaic.blog.hu/2018/10/16/azert_ez_igy_eleg_mocskos_nem?full_commentlist=1#c35977861" class="reply_nick_1354026" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35977861 );">@Midnight Rum</a>: teljesen elkepzelhetetlen hogy a lany ilyet tegyen..:)
https://thejaszaic.blog.hu/2018/10/16/azert_ez_igy_eleg_mocskos_nem/full_commentlist/1#c35978103
Válasz erre: Azért ez így elég mocskos nem?
2018-10-17T14:24:45+02:00
2018-10-17T14:24:45+02:00
Fülig José
http://blog.hu/user/1172655
Fasssszomat kell foglalkozni a zorigóval...kérdés, hogy az ott szolgálatot teljesítő firkászokkal mi leszen ha a vajda bukik..? Életfogytig háztartásbeli vagy kötél? Én nem kockáztatnék...
https://thejaszaic.blog.hu/2018/10/16/azert_ez_igy_eleg_mocskos_nem/full_commentlist/1#c35978061
Válasz erre: Azért ez így elég mocskos nem?
2018-10-17T14:24:42+02:00
2018-10-17T14:24:42+02:00
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii
http://blog.hu/user/302263
najóóóhát ennyit tudnak.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/10/16/azert_ez_igy_eleg_mocskos_nem/full_commentlist/1#c35978549
Válasz erre: Azért ez így elég mocskos nem?
2018-10-17T14:24:13+02:00
2018-10-17T14:24:13+02:00
dunántúli gyerek
http://blog.hu/user/941095
Hianypotlo egy ujabb klimahivo, alapjovedelem-hivo fuggetlen lipsiblog.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/10/16/azert_ez_igy_eleg_mocskos_nem/full_commentlist/1#c35977861
Válasz erre: Azért ez így elég mocskos nem?
2018-10-16T20:58:19+02:00
2018-10-16T20:58:19+02:00
Midnight Rum
http://blog.hu/user/1354026
Ja azt hittem hogy a mostani "orbán lányát katonai géppel hozatták haza" fake newsről lesz szó :D
https://thejaszaic.blog.hu/2018/10/02/ki_lakoltat_ki_kit/full_commentlist/1#c35913115
Válasz erre: Ki lakoltat ki kit?
2018-10-03T05:43:47+02:00
2018-10-03T05:43:47+02:00
István L. Kovács
http://blog.hu/user/1025978
Nagyon jól tudom mi a feladat. De ha már szabad szólni akkor megjegyzem, hogy sok esetben látni a tudósításokból, hogy bizony vannak rendőrök akik elég durván lépnek föl. Gondolom ez már azért lehet, mert ahogy ön írta "baszogatják őket" viszont ez a viselkedés rányomja a bélyeget az egész testületre, tehát nem kell csodálkozni. Nem tudom most van e ilyen rendelkezés, de régen volt: Abban az esetben ha bűncselekményre, károkozásra...stb kap utasítást a rendőr/katona azt megtagadhatja, vagy utólag panaszt tehet. Azok az emberek nem bűnözők, önhibájukon kívül kerültek nehéz helyzetbe, a kilakoltatást nem az állam végzi, hanem magán személyek, akik felvásárolták az adósságot. Tehát nem értem tényleg mit keres ott a rendőrség. Köszönöm a lehetőséget!
https://thejaszaic.blog.hu/2016/09/28/terez_korut_szanalmas/full_commentlist/1#c35087046
Válasz erre: Teréz körút - szánalmas!
2018-04-24T11:22:11+02:00
2018-04-24T11:22:11+02:00
Serrin
http://blog.hu/user/54311
"Miért nem zár össze ilyenkor a nép!? Miért nem zár össze, hogy a haragját azokra vesse, akik képesek arra, hogy szögekkel, vasdarabokkal 'megspékelt' távirányítható robbanószerkezetet helyezzenek el az ország fővárosának egyik nagy forgalmú utcájában, hogy azt azután minden előzetes figyelmeztetés nélkül, a rendőröket csapdába csalva felrobbantsák! Miért nem az a vezető komment, hogy: - KÉT RENDŐR MAJDNEM MEGHALT!"<br />
<br />
Ha majd a rendőrök a "nép oldalán" állnak és nem a hatalmasok s*ggnyalói lesznek, akkor más lesz a vélemény.<br />
<br />
Jelenleg, mint civil, a rendőröktől ezeket kaphatom:<br />
- indokolatlan zaklatás és túlkapások<br />
- jogaim korlátozása<br />
- Ha velem történne valami, akkor papírok kitöltése és hümmögés utána.<br />
<br />
Ha "haver" lennék, akkor a következőket:<br />
- parancsra ugrás<br />
- bármely apróságra nyomozás kezdése<br />
- Ha csak beszól nekem valaki, akkor országos botrány.<br />
<br />
Ezen változtassanak és majd aggódunk a "kis szentekért", addig meg csöndben legyenek. Tényleg nem kötelező rendőrnek menni...
https://thejaszaic.blog.hu/2018/03/28/igy_neveld_a_valasztodat/full_commentlist/1#c34896070
Válasz erre: Így neveld a választódat!
2018-03-29T05:39:56+02:00
2018-03-29T05:39:56+02:00
api99
http://blog.hu/user/1271250
Megoldás?<br />
Ennyi:<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.kireszavazzunk.hu/">www.kireszavazzunk.hu/</a>
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34707704
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-28T06:10:24+01:00
2018-02-28T06:10:24+01:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34707280" class="reply_nick_1178743" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34707280 );">@Ratyi Manó</a>: <br />
<br />
A mamád a "kurva román", így nem beszélünk senkiről sem, kétbites nárcisztikus bunkó vagy. Te minősítetted önmagadat !
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34707782
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-28T06:10:13+01:00
2018-02-28T06:10:13+01:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34706856" class="reply_nick_588838" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34706856 );">@Könnyen elkaptuk, uram!</a>: <br />
Természetesen nálunk a magyaroknál virágzik a demokrácia. <br />
<br />
Csakhogy van nekünk egy a hazaáruló, össze-vissza hazudozó "demokratikus ellenzékünk" csak ezek ne lennének, állandóan a rossz hírünket hazugságok alapján terjeszteni. <br />
<br />
Remekül példázza ezt, Hódmezővásárhelyi időközi választás előtte, azt hazudták, nincs demokrácia, a Fidesznek kedvez a választási törvény, nincs jog-állam, nincs európaiság, független jelölt egyszerűen nem győzhet stb. <br />
<br />
És íme a cáfolat, demokratikus választáson a nép egy független jelöltre bízta, a város vezetését. Tehát nem a Fidesz-KNDP kormánynak kell bocsánatot kérnie, a magyaroktól, hanem a "demokratikus ellenzékünknek", a rágalmazás miatt. <br />
<br />
Ez ilyen egyszerű és tanulságos, a hazug embereket, hamarabb utol lehet érni mint a sánta kutyát. <br />
Hát igen néha gondolkodni is kellene, nem csak gyűlölködni.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34708622
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-28T06:09:37+01:00
2018-02-28T06:09:37+01:00
norbius
http://blog.hu/user/506075
Én egy dolgot nem értek... Milyen diktatúra az, ahol győzhet egy választáson az ellenzék, ráadásul egy olyan városban, amely a felsővezetésnek személyes okokból kifolyólag is kiemelten fontos lehet? Hát diktatúra ez? Vagy ezt most már nem hangoztatja többé mindenki? Nem értem... :) Valaki rendes baloldai figura világosítson fel legyen szíves, hogy az eddig unalomig hallgatott "antidemokratikusság" hová tűnt hirtelen? Vagy az csak addig hangoztatható, amíg nincs szavazótáboruk?
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34707280
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-27T05:57:12+01:00
2018-02-27T05:57:12+01:00
Ratyi Manó
http://blog.hu/user/1178743
em fog nyerni az ellenzék, félmillió kurva román beszavazza a fidesz győzelmet
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34706856
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-27T05:56:55+01:00
2018-02-27T05:56:55+01:00
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34705610" class="reply_nick_986682" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34705610 );">@Jakab.gipsz</a>: mi van? Hol virágzik? Nálatok, vagy a magyaroknál?
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34705610
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:52:37+01:00
2018-02-26T21:52:37+01:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
Hódmezővásárhely remekül példázta azt a tény nálunk a magyaroknál virágzik a demokrácia. <br />
<br />
STOP SOROS! SOROS-nak STOP , Kufárokkal nincs alku!
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34705618
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:52:14+01:00
2018-02-26T21:52:14+01:00
nyugdíjas1
http://blog.hu/user/193451
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34703186" class="reply_nick_439572" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34703186 );">@Behajtó70</a>: nem akar senki sem idejönni, ebbe a tejjel vajjal folyó Kánaánba.Ezt csak a ķarizmatikus szentéletű félkommunista marha hirdeti és a sok szerencsétlen meg el is hiszi.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34705684
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:52:02+01:00
2018-02-26T21:52:02+01:00
Európai téridő
http://blog.hu/user/898703
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34705056" class="reply_nick_473246" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34705056 );">@Ad Dio</a>: Az bizony elvtársi örökség volt, a testvéri tankok árnyékában kifejlődött arroganciával együtt. Csak akkoriban sokkal nagyobb volt a tét a "nacionalisták" számára elvtárséknál.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34705736
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:51:49+01:00
2018-02-26T21:51:49+01:00
Budapest a kutyaszar városa
http://blog.hu/user/1187509
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34703186" class="reply_nick_439572" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34703186 );">@Behajtó70</a>: Aki nem ellenzi az ország kifosztását, lezüllesztését, kettéosztását, megszállását, lerablását, jövőjének felélését, kiárusítását, megfélemlítését, eladósítását, elárulását az önkényuralmi kedvenc elvtársaknak, az bizony nemzetvesztő, hazaáruló mind ! Illegális bevándorlás nem létezik, mert egy valódi bevándorló munkavállalási engedélyt kér, dolgozik, letelepedési engedélyt kap, állampolgársági vizsgát tesz. Azt a gonosz ostobaságot pedig ne terjeszd te is, hogy azért mert valaki liberális, demokratikus, szociális gondolkodású, akkor migránsok tömegeit szeretné tudni az országban.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34706092
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:51:21+01:00
2018-02-26T21:51:21+01:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34703360" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34703360 );">@ételizésítő</a>: <br />
<br />
Ez csodaszép... És AZTÁN?...
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34705834
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:51:15+01:00
2018-02-26T21:51:15+01:00
BiG74 Bodri
http://blog.hu/user/503657
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34704508" class="reply_nick_419600" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34704508 );">@bkkzol</a>: <br />
Ja, ja:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.atv.hu/belfold/20110228_nem_alkotmanyszeru_a_fidesz_feljelentette_magyarorszagot">www.atv.hu/belfold/20110228_nem_alkotmanyszeru_a_fidesz_feljelentette_magyarorszagot</a>
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34705866
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:51:08+01:00
2018-02-26T21:51:08+01:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34703186" class="reply_nick_439572" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34703186 );">@Behajtó70</a>: Csak, hogy világos legyen. Aki nem tud különbséget tenni az illegális bevándorlók betelepítése, vagy az illegális határátlépők jogosultságának megvizsgálása között, de hazaárulózik, az meg hülye. (Ez vagy te). Ennyi!
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34706060
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:50:53+01:00
2018-02-26T21:50:53+01:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34704508" class="reply_nick_419600" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34704508 );">@bkkzol</a>: "függetlennek" mondott aktivisták igen tevékenyen jelentették fel saját hazájukat az összes lehetséges helyen.”. Nem a hazájukat jelentették fel, legfeljebb a hazájukban nem éppen jogszerű, vagy ésszerű rendelkezések hozókat. Óriási a különbség. Egyszerű példával, hogy esetleg megértsd. Van egy falu, ahol három ember rendszeresen megver egy valakit, mert teheti, és az nem tudja megvédeni magát. Ezt tudja 15 ember, és az egyik úgy dönt, hogy ez már túlzás, és feljelenti a garázdákat. A faluját jelentette fel, árulta el? Falun belül kellett volna elintéznie, elég lett volna csak szólni a garázdáknak? Hátha őt is jól megverik? Azért gondolkodj el, hogy akik egy jogtalanság miatt a nemzetközi bírósághoz fordulnak pl., azok hazaárulók, vagy védik a hazájukat, honfitársaikat? Az USA nem jó példa, mert legalább annyi tagállamból áll, mint Európa országai, és ott is fordulhatnak a szövetségi bírósághoz, ha a tagállami ítéletét nem fogadják el.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34706094
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:49:35+01:00
2018-02-26T21:49:35+01:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34703360" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34703360 );">@ételizésítő</a>: <br />
<br />
Ez csodaszép... És AZTÁN?...
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34706490
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:49:26+01:00
2018-02-26T21:49:26+01:00
vénkujon
http://blog.hu/user/299370
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34704508" class="reply_nick_419600" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34704508 );">@bkkzol</a>: <a rel="nofollow" href="http://www.origo.hu/itthon/20030611lisszabonban.html">www.origo.hu/itthon/20030611lisszabonban.html</a>
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34705606
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T21:46:31+01:00
2018-02-26T21:46:31+01:00
Csakdzson
http://blog.hu/user/1336718
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34705198" class="reply_nick_370774" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34705198 );">@thejaszaic</a>: nagyon jól megragadtad a lényeget!! A tudjuk ki letelepedési bizniszét meg a megengedett 1300 migránst figyelembe véve, vannak itt hazaárulók a kormányon szép számban
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34705198
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T18:46:09+01:00
2018-02-26T18:46:09+01:00
thejaszaic
http://blog.hu/user/370774
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985?full_commentlist=1#c34703186" class="reply_nick_439572" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34703186 );">@Behajtó70</a>: Akkor hallgasd meg kérlek a Vásárhelyi polgármester első nyilatkozatait. Ezekben határozottan kiáll tömeges bevándorlás ellen.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34703186
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T18:42:28+01:00
2018-02-26T18:42:28+01:00
Behajtó70
http://blog.hu/user/439572
Csak hogy világos legyen: aki nem ellenzi az illegális bevándorlást és a vonatkozó kötelező kvótát, az mind nemzetvesztő, hazaáruló! Ennyi!
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34703216
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T18:42:07+01:00
2018-02-26T18:42:07+01:00
satie
http://blog.hu/user/32782
A hazaárulás létező tényállás a Btk-ben, jellemzően külföldi államok érdekeiért a magyar állam rovására valósul meg.<br />
<br />
A rendszerváltás óta is, több olyan cselekmény történt, ami erősen felveti azt, hogy megvalósult a hazaárulás bűncselekmény.<br />
<br />
És amennyire én levettem a Btk-ból, a legkirívóbb, amit szerintem érdemes ebből a szempontból vizsgálat alá venni, ennek neve: Paks2.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34703318
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T18:41:45+01:00
2018-02-26T18:41:45+01:00
Bobby Newmark
http://blog.hu/user/17430
Ahogy a leghangosabb homofóbok a látens buzik, pont ugyanúgy van ez ebben az esetben is...
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34703360
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T18:41:27+01:00
2018-02-26T18:41:27+01:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
Hódmezővásárhely remek példa volt arra, mit kell csinálni az egész országban:<br />
1. Összefogni a TELJES ellenzéknek, és nem fújni egymásra. Beleértve a Jobbikot balra, és a többi ellenzéki pártot a Jobbikra.<br />
2. Mostantól azt harsogni ezerrel, hogy a Fidesz leváltható, de MINDENKI menjen el szavazni.<br />
<br />
Aztán alakítani egy nagykoalíciós kormányt a Fidesz ellenében, az alábbi fő célokkal:<br />
1. Orbán és az összes tolvaj fideszes bebörtönzése és teljes családi vagyonelkobzás 3. rokonsági fokozatig (unoka-nagyszülő-unokatestvér)<br />
2. A Fidesz által kinevezett összes ember (Polt Péter, Matolcsy stb.) leváltása, bebörtönzése, vagyonelkobzás mint fent<br />
3. A Fidesz által hozott összes törvény kukázása<br />
4. A tákolmány, választási törvény stb. kukázása
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34704508
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T18:41:10+01:00
2018-02-26T18:41:10+01:00
bkkzol
http://blog.hu/user/419600
Lehet maszatolni, de akkor is tény, hogy a magát ellenzéknak vagy/és "függetlennek" mondott aktivisták igen tevékenyen jelentették fel saját hazájukat az összes lehetséges helyen. Olyan kerzdő demokráciákban , mint az usa ez elképzelhetetlen lenne. Mindig szorosan zárnak nemzetközi "vizeken" legyen az politika, kultúra, tudomány.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34705056
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T18:40:48+01:00
2018-02-26T18:40:48+01:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
"a politikai ellenfelekből kizárólag önök kreáltak ellenséget, ha úgy tetszik: - hazaárulókat, pedig egy a haza, és bizony magyar itt mindenki, ha tetszik, ha nem!" <br />
<br />
A Fidesznek ezen a téren valóban elévülhetetlen érdemei vannak, de azért ne túlozzunk. Volt élet és persze gyűlölet a Fidesz előtt is: egy szimpla nemzeties gondolatért simán le lehetett ülni a "náci" feliratú szégyenpadra, ahogy a "demokrata" jelzőt is kisajátította egy közösség, holott a rendszerváltás utáni demokrácia legnagyobb fiaskója, a 2006 októberi rendőri túlkapássorozat épp hozzájuk kötődik.<br />
<br />
De abban igazad van, hogy ebből a körből ki kellene már lépni.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/02/26/hazaarulo_985/full_commentlist/1#c34702800
Válasz erre: Hazaáruló!
2018-02-26T18:40:21+01:00
2018-02-26T18:40:21+01:00
Bolshevik
http://blog.hu/user/1274026
1. most akkor még sincs diktatúra?<br />
2. az arrogancia, mint a fenti posztból meg más (nem moderált) blogokban az az ellenzéki hozzászólásokból is látszik, nem csak a kormányoldal sajátja :D
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34521315
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:28:39+01:00
2018-01-25T21:28:39+01:00
thejaszaic
http://blog.hu/user/370774
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek?full_commentlist=1#c34519745" class="reply_nick_259544" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34519745 );">@fenrirr</a>: Az állatok védelme jó! Fontos és hasznos. De az soha nem fért nekem sem a fejembe, hogy némelyikük hogyan ragsorolhat így. Tetszik, vagy sem, de egyetlen kutyát sem tudok az ember elé helyezni. <br />
Hozzáteszem, az állatkínzás emberi dolog, amit szintén fel nem fogjátok, de (mint ahogy valaki feljebb ezzel 'vádolt') én nem általánosítok. Nem egyedekről, vagy csoportokról, sokkal inkább jelenségekről, nagyon rossz irányokról beszéltem. :)
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34521289
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:22:19+01:00
2018-01-25T21:22:19+01:00
thejaszaic
http://blog.hu/user/370774
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek?full_commentlist=1#c34520383" class="reply_nick_661585" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34520383 );">@antisocialnetwork</a>: Tökéletesen igazad van, egyáltalán nem kötelező. Mazochista sem vagyok, meg troll sem (hisz magamat adom a bejegyzéseimhez), de egy bloggernek (ha a közel tíz éves ilyen irányultságú már nevezhetjük így) majdhogynem muszáj. Ugyanis egyrészt elég jó katalizátora a személyes fejlődésemnek, másrészt a téma is olykor a szociális média aszfaltján hever. Pont mint most. :)
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34521263
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:18:02+01:00
2018-01-25T21:18:02+01:00
thejaszaic
http://blog.hu/user/370774
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek?full_commentlist=1#c34520417" class="reply_nick_1274026" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34520417 );">@Bolshevik</a>: Nem hiszem és nem is tudom. Csak itt élek, itt olvasok, itt látom, hogy hogyan működünk mi magyarok. És hát sokszor, nagyon sokszor nem jól. És ez rossz. Ez ellen emeltem fel a szavam.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34521253
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:16:02+01:00
2018-01-25T21:16:02+01:00
thejaszaic
http://blog.hu/user/370774
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek?full_commentlist=1#c34520993" class="reply_nick_294517" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34520993 );">@Karipapa01</a>: Köszönöm szépen.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34521249
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:15:25+01:00
2018-01-25T21:15:25+01:00
thejaszaic
http://blog.hu/user/370774
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek?full_commentlist=1#c34519457" class="reply_nick_1042682" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34519457 );">@zord íjász</a>: Szia! Ha egy kicsit jobban elmélyülsz a 'kommentvilág irodalmában', akkor te is megállapíthatod, hogy van abban valami, amit írtam. Túltoltam? Lehet, de ne ijedj meg, nem vagyok egy ideges alkat (a séta szokott működni), csak másképp nem hát, nem üt a poszt. De úgy tűnik működik, mert te is 'tollat ragadtál', hogy véleményt nyilváníts. Barátsággal: - a szerző. ;)
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34519745
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:06:38+01:00
2018-01-25T21:06:38+01:00
fenrirr
http://blog.hu/user/259544
Hát az állatvédők olyan mételyei és káros egyedei az emberiségnek mint a sötét zöld környezet védők (nem a környezetvédelemmel van bajom csak az inkább szén mint atom tudományellenes hozzáállással), a vegánok vagy a feministák. Az állatvédők azok akik össznépileg keresztre feszítenének már vád alapján egy embert és élvezettel ecsetelik össznépileg, hogyan kínoznák halálra az illetőt, miközbe nem értik, hogyan teheti meg egy ember ugyanezt egy állattal amit épp élvezettel képzelnek el egy emberrel. Beteges undorító társaság akik kutyákat tartanak 30m2-es lakásban ezzel a kutyát is kínozzák meg a földünket is tönkreteszik a teljesen felesleges és értelmetlen állattartással. Gyereket persze nem vállalna, hogy esetleg ne öregedjen el a társadalom és legyen nyugdíja is, de persze az a válasza erre, hogy túlnépesedés van (hát európában és amerikában baromira fordítva) illetve, hogy ebbe a szar világba (ami sokkal jobb mint amiben valaha ért bármelyik ember) minek csináljon gyereket és úgyse tudná eltartani (persze tized ennyiből valahogy ment az őseinek több gyerek is )
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34520383
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:05:14+01:00
2018-01-25T21:05:14+01:00
antisocialnetwork
http://blog.hu/user/661585
Nem kötelező, és nem alapvető követendő, a Facebook-on fent lenni.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34520417
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:05:01+01:00
2018-01-25T21:05:01+01:00
Bolshevik
http://blog.hu/user/1274026
Igen, és ráadásul ez csak és kizárólag a magyarokra jellemző, mert.... őőő.... miért is?<br />
<br />
Fogalmam sincs miért hiszed, hogy más nemzetekben nincs megmondóember meg likevadász meg a többi.
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34520993
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:04:51+01:00
2018-01-25T21:04:51+01:00
Karipapa01
http://blog.hu/user/294517
Jó írás!
https://thejaszaic.blog.hu/2018/01/25/a_mindenhez_is_ertoknek/full_commentlist/1#c34519457
Válasz erre: A mindenhez (IS) értőknek.......
2018-01-25T21:04:13+01:00
2018-01-25T21:04:13+01:00
zord íjász
http://blog.hu/user/1042682
Te pedig ezt toltad túl nagyon a blog.hu-n.<br />
<br />
Szerintem legközelebb, mielőtt leülsz a gép elé, inkább menj ki, és sétálj egyet. Ha lehiggadsz, nem hordasz össze ennyi általánosító, megalapozatlan, összefüggéstelen zagyvaságot. De lehet, hogy az sem segít.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/20/soros_a_soros-tervrol_ez_hazugsag/full_commentlist/1#c34162849
Válasz erre: Soros a Soros-tervről: Ez hazugság!
2017-11-22T05:43:53+01:00
2017-11-22T05:43:53+01:00
Serrin
http://blog.hu/user/54311
A birkáknak nem az számít, hogy mi az igazság, hanem az, hogy a hazugság ömlik rájuk mindenhonnan. Jobban utánanézni nem fognak, hanem inkább elhisznek mindent, csak gondolkodni ne kelljen.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34139195
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-16T08:14:24+01:00
2017-11-16T08:14:24+01:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az?full_commentlist=1#c34138195" class="reply_nick_526945" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34138195 );">@MIx</a>: "Ma a leg elutasítottabb párt a fidesz (28%-al),utánuk a szocik 18-al, majd a Jobbik 15-tel, s a DK 11-el.<br />
Nem abszurd helyzet ez? "<br />
<br />
Nem, ez egy abszurd butaság. A lakosság 15%-a utasítja el az mszp-t? Akkor azok, akik bemennek a fülkébe és behúzzák mindkét szavazatukat a fideszre, azok nem utasítják el az mszp-t? Hát mit csinálnak?
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34136029
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:04:38+01:00
2017-11-15T22:04:38+01:00
blah
http://blog.hu/user/154956
a vallás a butáknak való, nem kell gondolkozni csak hinni...
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34136073
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:04:32+01:00
2017-11-15T22:04:32+01:00
Bolshevik
http://blog.hu/user/1274026
"azt a 'CSAKAFIDESZ' lelki állapotot,"<br />
<br />
Ezzel szemben kb. bárki szavazna egy fidesznél jobb alternatívára, csak a balosok nem azok, meg a jobbik sem.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34136223
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:04:25+01:00
2017-11-15T22:04:25+01:00
felső határ nincs
http://blog.hu/user/1208493
most hogy 100szor le van irva h a fidesz vallas, mar meg is nyerte a zellenzek a valasztast<br />
<br />
hogy erre eddig nem jottek ra bammeg<br />
<br />
muhaha
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34136237
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:04:12+01:00
2017-11-15T22:04:12+01:00
conchita wurst
http://blog.hu/user/866907
"önálló gondolatok nélkül, vagy esetenként a gondolkodás képességének teljes hiányában létező választónak olyan kapaszkodó a mindent (ráadásul ma már mindenhol) megmondó párt, mint kisnyugdíjasnak a lakótelepi vaskorlát"<br />
<br />
szomoru h a lipsik vaskorlatjara a kuttya se kivancsi
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34136299
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:03:52+01:00
2017-11-15T22:03:52+01:00
kószák egyike
http://blog.hu/user/138389
A szekta talán jobb kifejezés.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34136309
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:03:48+01:00
2017-11-15T22:03:48+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
ahogy a "csakapatásorbántne" libbant hozzáállás is az... :D
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34136373
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:03:38+01:00
2017-11-15T22:03:38+01:00
hümhüm
http://blog.hu/user/545730
Ej-ej.., lökött vagy poszter.<br />
Te írod:<br />
"A lelkész megkérte, hogy olvassa fel a szövegét".<br />
A figura meg felolvasta.<br />
Felolvasni bárkinek szabad, pláne ökumenikus istentiszteleten (mivelhogy az volt a szóban forgó esemény), főleg, ha megkérik rá.<br />
Az teljesen lényegtelen, hogy hol történt.<br />
Az ökumenikus istentiszteleten csak imádkozás, igehirdetés és beszédek elmondása történik. Egyik sem szentség, bárki megteheti őket, ha felkérik.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34137027
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:03:14+01:00
2017-11-15T22:03:14+01:00
Scott Tenorman Must Die
http://blog.hu/user/1174891
miért kell ilyen butaságokat írni? annyi más értelmes dolog van az életben.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34137171
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:03:07+01:00
2017-11-15T22:03:07+01:00
kvadrillio
http://blog.hu/user/294509
JAHHH.... ezért is öl milliárdokat templomokba, vallási szervezetekbe, meg ingatlanokba mert az embereket hóhér módjára aprítja, de az épületek megmaradnak mementóként......hülye fidesz !<br />
RÖHÖGJÜK KI A KOMMUNIZMUST ???NOMEGA KAPITALIZMUST IS ! :o)<br />
<br />
2017. november 15.<br />
EZ A KAPITALIZMUS EGYIK RÁKFENÉJE ! NEM FIZETIK KI AZ ELVÉGZETT MUNKÁT !!!„Én készítettem ezt, amit megvenni készülsz, de nem kaptam fizetést érte” – kiderült, kik állnak a Zara kabátokban hagyott cetlik mögött<br />
2017. november 15. 11:44 - szerző: 168 Óra<br />
<br />
Pár hete röppent fel a hír, miszerint az isztambuli Zara boltokban vásárlók nem mindennapi cédulákat találtak pulóvereken, dzsekik vagy farmerok zsebében. „Én készítettem ezt a terméket, amit megvenni készülsz, de nem kaptam fizetést érte” – szólt az üzenet, és hamar kiderült, hogy átvert ruhagyári munkások állnak mögötte.<br />
<br />
A török Bravo Tekstil cég nemcsak a Zarának, de más nagy, nemzetközi ruhamárkáknak is gyártott, köztük a Nextnek és a Mangónak is. A gyártó még 2016 júliusában ment csődbe, és a munkások szerint háromhavi bérüket nem fizették ki nekik.<br />
<br />
– Egy reggel bejöttünk dolgozni, és a cég zárva volt. Redőnyök leeresztve, a főnökünk sehol – mondta az egyik pórul járt dolgozó, Luiz Tutya a BBC-nek. – Próbáltuk őt elérni, eredménytelenül, így mostanra már nem láttunk más kiutat, mint hogy Isztambul összes Zara boltjában elhelyezzük ezeket a segélykiáltásokat. Nem konkrétan a Zarának akarunk ártani, mi csak azt szeretnénk, ha megkapnánk azt, ami a munkánkért jár – tette hozzá Tutya.<br />
Különböző ruhadarabokba rejtették az üzeneteket (képünk illusztráció)<br />
<br />
Egy másik munkás, Betul Sahin szerint van köztük olyan, aki nem tudta iskolába küldeni a gyerekét, sőt olyan is, aki súlyos betegsége miatti kezelését sem tudja folytatni a pénzkiesés miatt. – Nem nagy összegről van szó, de ebből is látható, hogy nekünk minden fillér számít – mondta.<br />
<br />
A cédulák felfedezése óta többen kiálltak a cég egykori dolgozói mellett, petíció indult, amit már 270 ezren írtak alá, és fut egy Igazságot a Bravo-dolgozóknak (#BravoIscileriIcinAdalet) hashtagkampány is a közösségi oldalakon.<br />
<br />
A Zara anyavállalata, az Inditex azt állítja, ők kifizették a Barvo Tekstilt, de ezek szerint a pénz nem jutott el a munkásokig. Szerintük a török hatóságoknak meg kell találniuk a cég vezetőjét, és vele megfizettetni az adósságot. Az Inditex mindenesetre létrehozott egy alapot, hogy addig is segítsen a 153 bajba jutott dolgozón. – Értékeljük, de ez az összeg csak a negyedünkön segít. A cédulás kampányt addig folytatjuk, amíg ki nem fizetnek minket – mondta Sahin. <br />
<br />
Nem ez az első eset, hogy a Zara hasonló botrányba keveredik. Már korábban felmerült a gyanú, hogy a beszállítóik nem megfelelő körülmények között dolgoztatják a munkásokat, akik sokszor ráadásul gyerekek. Nem sokkal később az is felmerült, hogy rabszolgaként, éhbérért alkalmaznak szíriai menekülteket. Az Inditex még akkor megígérte, hogy utánajár, milyen körülmények között és kiket dolgoztatnak a beszállítóik. Azóta nem nyilatkoztak újra az ügyben. <br />
<br />
MERENNÉL A RABLÓKAPITALIZMUSNÁL, A SZOCIALIZMUS SOKKAL JOBB VOLT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34137285
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:03:03+01:00
2017-11-15T22:03:03+01:00
kvadrillio
http://blog.hu/user/294509
A KAPITALIZMUS CSALÁSOKON ALAPUL !!! MIJAFASZEZ ???<br />
Átdobott az erkélyre 150 ezer eurót - elképesztő részletek a Mall.hu-s razziáról (Reagált a Mall.hu)<br />
Óriási NAV-razzia során derült fény arra kedden, hogy a leállt Mall.hu is érintett egy komplett céghálót magában foglaló, 4,5 milliárd forintos kárt okozó csalássorozatban. Az akcióban több mint 39 autót, 42 millió forintot foglaltak le. A hatóság szerdán beszámolt az akció különös részleteiről.<br />
Csernátony Csaba, 2017. november 15. szerda, 15:11<br />
<br />
Hozzászólok<br />
<br />
Elküldöm<br />
<br />
Ajánlom<br />
<br />
Kedden nagyszabású akciót hajtott végre a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az egyik webáruház magyarországi kirendeltségeinél.<br />
Váratlanul leállt az egyik legnagyobb magyarországi webáruház - milliárdos csalás miatt nyomoznak<br />
<br />
Bár a NAV nem nevezte meg az érintett cég, illetve cégek nevét, de kedden kiderült, hogy az egyik vállalkozás a Mall.hu, amely a GKI Digital idén júniusban publikált toplistája szerint a negyedik legnagyobb forgalmú magyarországi webáruház. A Ráadásul a Mall.hu kedden közleményben jelezte, hogy a NAV és a Nemzeti Nyomozó Iroda vizsgálatot indított. Emellett a webáruház a weblapján közölte: az átvevő és ügyfélszolgálata és az átvételi pontok "technikai okok miatt" jelenleg nem elérhetők.<br />
<br />
Bukó cégek, strómanok, szomszédhoz dobott pénz<br />
<br />
A NAV szerdán már részleteket is közölt a keddi razziáról. Ezekből egyrészt kiderül, hogy komoly előkészületek után kerülhetett sor a razziára, másrészt nem csak a Mall.hu az egyetlen vállalkozás, amely érintett az ügyben.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34137123
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:02:59+01:00
2017-11-15T22:02:59+01:00
hümhüm
http://blog.hu/user/545730
Ajajjj!<br />
<br />
Miért nem jelent meg a kommentem?...
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34137399
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:00:39+01:00
2017-11-15T22:00:39+01:00
nemecsekerno_007
http://blog.hu/user/23719
Nálunk mind izmus vallás
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34137665
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T22:00:32+01:00
2017-11-15T22:00:32+01:00
Killary Fucking Clingon
http://blog.hu/user/976311
Szerintem meg nem.<br />
Konzervatív, keresztényi alapokon nyugvó, nemzeti érdekeket szem előtt tartó politikai párt csak egy van, a Fidesz. Tehát nem tudok másra szavazni a mai palettáról mert csak ők vannak.<br />
<br />
Az LMP egy idióta öngyilkos liberális zöld baromság, hiteltelen, hazátlan emberekkel. Schiffer, nekem személy szerint hiányzik, ha nem erőltette volna a zöld baromságokat és jobb politikus az LMP-nek lett volna esélye.<br />
<br />
Jobbikról ne beszéljünk. Agyhalottak.<br />
<br />
Együtt: Hazátlan, gerinctelen, megélhetési drogliberalizáló szélsőséges liberálisok. Agyhalottak.<br />
<br />
PM? Ki a faszom tudja kik azok a feminácik és liberálfasiszta aktivistákon kívül?<br />
<br />
DK & MSZP ugyan már.. Gyucsány golyót érdemelne a maszop tagok meg sok évi börtönt.<br />
<br />
Szó sincs itt vallásról.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34137957
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T21:59:46+01:00
2017-11-15T21:59:46+01:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
Ez a poszt és a feltételezés : marhaság. <br />
<br />
Nem segítettél, ülj le fiacskám, ha hallgattál volna bölcs maradtál volna. <br />
<br />
Egyébként te miben hiszel, a "jog-államiságba" ? Bruhaha. Ez a hit miért nem vallásos? Minden diktatúra jog-állam volt!
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34138127
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T21:59:30+01:00
2017-11-15T21:59:30+01:00
6.Lenin
http://blog.hu/user/50812
" Remélem segíthettem."<br />
Igen, kösz.<br />
Most már biztos, hogy tavasszal a Fideszre fogok szavazni.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34138189
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T21:59:22+01:00
2017-11-15T21:59:22+01:00
127.senki
http://blog.hu/user/1305981
Minap Orbán Gáspár egyházi tevékenysége kapcsán ez a gondolat már felmerült bennem.<br />
Meg egy érdekes párhuzam a 3.birodalomról elgondolkozva.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/15/en_mindig_mondtam_hogy_ez_egy_vallas_hat_lassan_tenyleg_az/full_commentlist/1#c34138195
Válasz erre: Én mindig mondtam, hogy ez egy vallás. Hát lassan tényleg az:
2017-11-15T21:59:09+01:00
2017-11-15T21:59:09+01:00
MIx
http://blog.hu/user/526945
A magyarok többsége tudatlan birka.<br />
Kell nekik egy vezérürü, aki elől kongatja a kolompot, hogy a többi tudja merre kell menni.<br />
Voltak, vannak kiváló magyarok is, de sok lúd disznót győz.<br />
Divite et impera -.- oszd meg és uralkodj. Ezt csinálják.<br />
Ma a leg elutasítottabb párt a fidesz (28%-al),utánuk a szocik 18-al, majd a Jobbik 15-tel, s a DK 11-el.<br />
Nem abszurd helyzet ez?
https://thejaszaic.blog.hu/2016/08/16/igy_is_tortenhetett_akar/full_commentlist/1#c34122913
Válasz erre: Így is történhetett akár:
2017-11-13T06:22:59+01:00
2017-11-13T06:22:59+01:00
thejaszaic
http://blog.hu/user/370774
Köszönöm szépen! :)
https://thejaszaic.blog.hu/2016/08/16/igy_is_tortenhetett_akar/full_commentlist/1#c34121323
Válasz erre: Így is történhetett akár:
2017-11-13T06:21:53+01:00
2017-11-13T06:21:53+01:00
bögöbö
http://blog.hu/user/318195
Jujj! (Csak most küldött ide egy link.)<br />
<br />
Nagyon tetszik de, valljuk be, teljesen irreális az egész poszt.<br />
<br />
Nem a történet mag, az teljesen hihető.<br />
<br />
Nem is a helyesírási hibák teljes hiánya, ez felfoghatjuk a művészi szabadság eszközének.<br />
<br />
Hanem, hogy Plagi bá soha a büdös életben nem fog ilyen jól írni! :D
https://thejaszaic.blog.hu/2017/11/01/csak_egy_kerdes_676/full_commentlist/1#c34056902
Válasz erre: Csak egy kérdés
2017-11-03T08:02:15+01:00
2017-11-03T08:02:15+01:00
Serrin
http://blog.hu/user/54311
Ha az alsó az, amire gondolok, vagyis kék plakátok mindenhol mostanában, akkor az nagyon káros.<br />
<br />
Az egész arra szolgál, hogy a valódi problémákról eltereljék a figyelmet egy kitalációval.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33799760
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-21T06:10:50+02:00
2017-09-21T06:10:50+02:00
gabsika
http://blog.hu/user/560985
"Diplomás ember már külföldön él és dolgozik" - diplomás vagyok, itthon élek. Tehát diplomás néni vagyok, alig vagyok több, mint a blog írója szerint a fiatal férfi ötvenen innen. Vigyázzunk már kicsit a nemek közti ilyetén különbségtétellel.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33799892
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-21T06:10:25+02:00
2017-09-21T06:10:25+02:00
Mr.paksimogyoró
http://blog.hu/user/35159
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek?full_commentlist=1#c33796010" class="reply_nick_1090424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33796010 );">@Sztavrosz7</a>: Én tuti azt mondtam volna: Ok, 5000, előre. :) Nem a lóvé miatt, de kíváncsi lennék hogy reagál erre ultralaza apuka :)
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33800246
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-21T06:10:07+02:00
2017-09-21T06:10:07+02:00
kasu
http://blog.hu/user/173940
Miből gondolják egyesek, hogy a "gyökérség" a kortól van? Ki ne látott volna felnyírt 30-ast, nyakkendős "uriembert" vagy szőkenős istenbarmát, amikor gyökér módjára parkol, vezet? <br />
A személyiség. Ami persze sok mindentől függ, de mindnél alapvető a kultúra hiánya. Korfüggetlen.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33800548
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-21T06:09:52+02:00
2017-09-21T06:09:52+02:00
Peetee
http://blog.hu/user/171475
Hétvégente beugrós pizzafutár vagyok. Az emberek nem csak reggel idegbetegek...akkor a legnagyobb a fejük a lila ködtől, amikor otthon vannak! Tipikus "az én házam, az én váram" effektus amikor a pizzafutárral áll neki veszekedni az otthoni stressz miatt, mert nem hagyta pihenni a gyerek, b@sztatja az asszony új ruháért, függönyért, vidd le a szemetet, szereld fel a polcot, nyírd le a füvet...stb. Erre jön a futár és bele kell kötni: 2 kezem van, egyikben a melegentartó, másikkal kaputelefonálok, ajtókat nyitogatok. A POS-terminál a zsebemben. Sokszor még köszönni sincs lehetőségem, mert köszönés helyett fröcsögés jön: mondtam, hogy kártyával akarok fizetni, ezt nem hiszem el, hogy erre sem vagytok képesek, f@szom... Mire én: Jó napot, ezt és ezt hoztam, 2980lesz és tud kártyával fizetni, itt a terminál. A legjellemzőbb persze az elkéstél...kérdés, hogy mihez képest, mert a mi pizzériánk nem ígér semmit, a diszpécser jellemzően 50percet szokott mondani, ha nagyon sok a cím, akkor 60-70et; extra-kivételes esetben max 90et, és ezt be is tartjuk. Ott van a rendelés-részletező papíron, hogy mikor rendelt, azt mikor adtá át "kész"-re a konyha, mikor lett "kiütve" a futárnak (vagyis mikor indult ki a rendelés az étteremből). Azt mondja, ő már 1,5órája rendelt, mondom neki, hogy nem, 17:12kor rendelt és most 17:58 van, tehát a ~50percnél járunk...az nem lehet, nézzem meg hozza a telefonját (persze nem hozza). Mondom neki, hogy milyen ajándék desszertet kért (mert 15-17h között ajándék desszert jár), aszongya' nem kapott, mert a hülye diszpécser azt mondta, hogy az csak 17óráig van....hopp...akkor valóban 1,5órája rendelt kérem, most 17:59 van...akkor ki is a hülye? Amikor kénytelenek beismerni a vereséget, az csak a szívemnek kedves, azokat a tekinteteket, flegmaságot és ajtóbeb@szást nem kívánom senkinek amit produkálni tudnak ilyenkor a népek. És van még féltucatnyi fajta gyökér...
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33799552
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-21T06:08:16+02:00
2017-09-21T06:08:16+02:00
Ezüstliliom
http://blog.hu/user/638024
<a href="http://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek?full_commentlist=1#c33796710" class="reply_nick_12457" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33796710 );">@mildi</a>: "reggel én is gyökér vagyok. ezt úgy védem ki, hogy ha 7-kor kell indulnom, akkor 5-5.20-kor felkelek, és megvárom, míg elmúlik a gyökéridô"<br />
<br />
Ez az okos megoldás!:) De sajnos sok mesüge él köztünk...:(
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33799218
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-20T08:32:38+02:00
2017-09-20T08:32:38+02:00
Andalúziai kutya
http://blog.hu/user/245288
Egyszer jártam úgy, hogy bankkártyával akartam fizetni egy helyen, ahol az eladót már ez a tény kiborította. Elővette a kártyaolvasót, és mint ahogy az ember feltör egy tojást elkezdett kopogni a kártya éléven az olvasón, és közölte, hogy ne működik. :D Mondtam neki, hogy ugyan még sosem volt problémám a kártyával, de ezzel a technológiával még én sem próbáltam használni amit ő itt bemutatott, de ha odaadja, nagyon szívesen lehúzom majd én... és tadammm... működött elsőre :D Szóval lehetne tartani egy bankkártya használó továbbképzést néhány embernek függetlenül attól, hogy épp elad vagy vesz....
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33795832
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-20T06:12:50+02:00
2017-09-20T06:12:50+02:00
zizi77
http://blog.hu/user/428135
Tetszett! <br />
67 éves anyósom a múltkor kiakadva mesélte, hogy háziorvos elküldte mindenféle vizsgálatra, és nem adta meg neki kapásból a papírt a jogsi hosszabbításához. Hát nehogy már ne adja meg, mondogatta magából kikelve. Persze a szomszéd utcába is kocsival megy, nagy érvágás lenne valóban. Egyébként tipikus fent említett mami. <br />
Anyám élettársa meg annyira "jól" vezet, hogy anyám már be se ül mellé, inkább vonatozik. 71 éves, és nem veszik el a jogsiját, pedig életveszély. Igaz, fiatalon is minden évben sikerült neki összetörni az autót, bár szerencsére még nem ölt meg senkit.<br />
<br />
Reggel mindenki rohan, ezért idegesebbek még a szokásosnál is.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33796010
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-20T06:10:57+02:00
2017-09-20T06:10:57+02:00
Én egyszer szélvédőt mostam a saját kocsimon tankolás és fizetés után, amikor a szomszéd kútoszloptól odavetette lazán valami burzsujnak látszó 40-es apuka, hogy "mosd má le az enyémet is".<br />
Hangosan felnevettem egy "Dehogy mosom" kíséretében :)
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33796300
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-20T06:10:45+02:00
2017-09-20T06:10:45+02:00
octy
http://blog.hu/user/687167
Van olyan, hogy az egyik bank kártyaelfogadó rendszere rendszeresen leáll. Olyankor a bank egyik kártyája sem működik, csak "Elutasítva" fecnit nyomtat a terminál. Más banktól valók voltak a kártyák?
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33796698
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-20T06:10:34+02:00
2017-09-20T06:10:34+02:00
Tatai Katalin
http://blog.hu/user/1227529
persze,mert az összes értelmes és diplomás ember már külföldön él és dolgozik. akinek van állása, azon idegel, hogy ne rugják ki,ha nem narancsos /lappangó ellenzéki/
https://thejaszaic.blog.hu/2017/02/14/nyilt_level_az_arcnelkuli_fos_embereknek/full_commentlist/1#c33797364
Válasz erre: Nyílt levél az arcnélküli fos embereknek!
2017-09-20T06:10:21+02:00
2017-09-20T06:10:21+02:00
recklessness
http://blog.hu/user/999282
Teljesen jogos.<br />
Viszont a stílus maga az ember és amíg a válaszreakció is troll-szintű ("az anyja hátán basznám meg", stb.), addig ez egy örök körforgás.<br />
Márai írt egyszer a békéről v.mi hasonlót: Kezdd el fiam Te, másként nem megy!
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33796810
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-20T06:10:10+02:00
2017-09-20T06:10:10+02:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
Na, en ugyanilyenekkel futok ossze nap mint nap a kamion vezetofulkejebol nezve.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33796710
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-20T06:10:04+02:00
2017-09-20T06:10:04+02:00
mildi
http://blog.hu/user/12457
reggel én is gyökér vagyok. ezt úgy védem ki, hogy ha 7-kor kell indulnom, akkor 5-5.20-kor felkelek, és megvárom, míg elmúlik a gyökéridô
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33798574
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-20T06:08:42+02:00
2017-09-20T06:08:42+02:00
Hórukk
http://blog.hu/user/679198
A demenciát elég nehéz felismerni (ha nem panaszkodik a beteg vagy egy hozzátartozója), mivel a szokványos szituációkban - mint pl. a receptek felíratása a háziorvosnál - sokáig jól működnek ezek a betegek. A demenciatesztek pedig nem részei a vizsgálati protokollnak. Hogy milyen betegségekkel lehet vezetni és melyekkel nem, az miniszteri rendeletben van meghatározva. Egyébként ha valakinek nem adtam meg a jogsit, az többnyire fellebbezett és II. fokon általában megkapta valami nyugdíjas - és esetleg már demens - kollégától az SZTK-ban.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/19/miert_gyokerek_az_emberek/full_commentlist/1#c33798878
Válasz erre: Miért gyökerek az emberek?
2017-09-20T06:08:16+02:00
2017-09-20T06:08:16+02:00
Jossarian
http://blog.hu/user/414374
Es aranyaiban egyre tobben lesznek, lassan csak ezek maradnak az orszagban... A normalisabbja mar reg elment.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/09/04/forro_osz_589/full_commentlist/1#c33715002
Válasz erre: Forró ősz...............
2017-09-06T06:30:52+02:00
2017-09-06T06:30:52+02:00
Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy
http://blog.hu/user/1165109
Meg kell adni az örömöt a Putyin bérenc fiesznek azzal hogy igazuk van, mi nép kimegyünk az utcára, a forradalmat kirobbantjuk és orbánt a teljes fidesz rablóbandájával a börtönbe akarjuk csukni. <br />
Orbánnak meg nem kell izgulnia, megvan a saját helokoptere, így el tud menekülni Moszkvába. Ha egyáltalán kell még Putyinnak.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/07/04/sorosplakatcunami_a_fasz_kivan_mar/full_commentlist/1#c33337087
Válasz erre: SOROSPLAKÁTCUNAMI' a fasz kivan már!
2017-07-05T07:12:45+02:00
2017-07-05T07:12:45+02:00
Serrin
http://blog.hu/user/54311
Like.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/05/03/demokracia_no_mi_is_az/full_commentlist/1#c32983199
Válasz erre: DEMOKRÁCIA No mi is az?
2017-05-05T08:16:32+02:00
2017-05-05T08:16:32+02:00
d.j
http://blog.hu/user/28592
Ezt soha nem fogják megérteni a fideszdroidok, csak puffogtatják a szokásos, de hát demokrácia van, hiszen ezt a cikket is megírhattad, és nem jöttek érted a lesötétített autóval az AVH-sok. Nem értik, hogy fokozatok vannak és amiben most vagyunk az nem demokrácia, hanem diktatúra, mert fokozatai a diktatúrának vannak nem pedig a demokráciának. Mert demokrácia vagy van, vagy nincs. Nálunk jelenleg nincs.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/05/03/demokracia_no_mi_is_az/full_commentlist/1#c32983299
Válasz erre: DEMOKRÁCIA No mi is az?
2017-05-05T08:16:22+02:00
2017-05-05T08:16:22+02:00
Larry Silverstein
http://blog.hu/user/633417
blablabla<br />
<br />
qrvára unalmas
https://thejaszaic.blog.hu/2017/05/03/demokracia_no_mi_is_az/full_commentlist/1#c32983723
Válasz erre: DEMOKRÁCIA No mi is az?
2017-05-05T08:16:08+02:00
2017-05-05T08:16:08+02:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
Sőt! Ahol a tömegbe lőnek, az az igazi demokrácia! <br />
...legalábbis ez derül ki lassacskán...
https://thejaszaic.blog.hu/2017/05/03/demokracia_no_mi_is_az/full_commentlist/1#c32983739
Válasz erre: DEMOKRÁCIA No mi is az?
2017-05-05T08:16:03+02:00
2017-05-05T08:16:03+02:00
BiG74 Bodri
http://blog.hu/user/503657
Fityisztrollok felkészül és rajt!
https://thejaszaic.blog.hu/2017/05/03/demokracia_no_mi_is_az/full_commentlist/1#c32983743
Válasz erre: DEMOKRÁCIA No mi is az?
2017-05-05T08:15:58+02:00
2017-05-05T08:15:58+02:00
laci_52
http://blog.hu/user/576281
Nagyon nem értek egyet a cikk végső konklúziójával! Hazánkban igenis demokrácia van! Az, hogy ez nem liberális demokrácia, talán nem is baj. <br />
<br />
Jövőre választások lesznek - ez is azt mutatja, hogy demokrácia van - és ha a többségnek nem tetszik a mostani kormány, módjukban áll, hogy új vezetőket válasszanak demokratikus úton.
https://thejaszaic.blog.hu/2017/05/03/demokracia_no_mi_is_az/full_commentlist/1#c32983833
Válasz erre: DEMOKRÁCIA No mi is az?
2017-05-05T08:15:44+02:00
2017-05-05T08:15:44+02:00
sakkosfx
http://blog.hu/user/404569
Orbán szerint az a demokrácia, ha Ő uralkodik! És Gyurcsány szerint, ha a tömegbe lövethet, amely ellene tüntet! Egyik sem kedves a szívünknek! Mindkettő nyomorban tartja, tartotta népünket A nép már alig várja, hogy meg köszönhesse!