Mi a f@sz van veletek?
2017. február 03. írta: thejaszaic

Mi a f@sz van veletek?

Hello kedves Olvasóm!

Három élménnyel lettem gazdagabb ma reggelre. Az egyik első és talán legfontosabb az maga a putyini hiszti volt. A média kihalt belvárost közvetítő képei sokkoltak. Ennyire nem lehet beszarva senki - gondoltam én tegnap.

orbanputin1.jpgViszont -az Együtt engedélyezett tüntetésének nagyjából egy kilométerrel történő TÖRVÉNYTELEN eltolásával együtt- egy friss, bár első körben fura gondolatom támadt: - Pontosan így nézhetett ki, amikor egy ismert diktatúra, mondjuk Pinochet Chiléje -a lakosság nagyobbik része által nem kívánt- vendéget fogadott. Hermetikusan lezárt utcákkal, megtisztított terekkel, a bokrokban, tetőkön mesterlövészekkel, HALÁLOS CSENDDEL! Mert a csend az jó!!!!! Nagyon jó! Mert, ha senki nem hallatja a szavát, ha nem jelzi semmilyen módon az ellenvéleményét, ha nem sípol, nem fütyül, nem dudál, vagy nem csenget a biciklicsengővel, az nagyon jóóóó!!!! MÁRMINT EGY DIKTATÚRÁBAN!

Hívhatnánk rendnek is azt, amit tegnap láthattunk a televíziókban, vagy ma reggel az on-line újságokban, de amit én láttam az nem a rend volt -mondom ezt annak ellenére, hogy magam híresen rendpárti vagyok, de az én rendpártiságom valami más-, hanem a félelem! A kedves vezető valószínűleg fél! Fél az alattvalóktól (nem véletlenül használtam ezt a szót mondjuk lakosság, vagy választók helyett, hisz alattvalókként kezelnek bennünket), egyre jobban fél és ezt már nem először bizonyítják a látottak. És nemcsak a miniszterek elnöke fél, hanem fél és már nagyon fél az erre a paranoiára rájátszó, azt tiszta erőből kiszolgáló, senkiházi, mocskos holdudvara is. Csak azt nem értem, hogy ezt sokan miért nem látják? Pedig vannak jelek.

Aztán a második hatás ami ért az Bödőcs Tibor humorista, stand-up komikus friss, fiatalos, legújabb, Londonban felvett és igen igen szabadon megfogalmazott műsorának egy részlete. Nem árulnék zsákbamacskát, inkább megmutatnám a videót, hogy lásd te is, min lepődtem meg olyan nagyon. Először.

De másodszor már nem. Sőt! Egyáltalán nem! Pedig a videó megtekintésekor (bevallom a könnyem is folyt, amikor hallgattam BT-t annyira röhögtem), ám a kapcsolódó  hozzászólások olvastán már majdnem kezdtem hinni én is, amit ott sokan leírtak. Hogy a Bödőcs így, a Bödőcs úgy, meg már nem vicces, meg alpári. De az. Vicces. És igen, alpári! Kurvára alpári! Mert rájött amire ugyanekkor én is, hogy nincs szinte már semmilyen más eszköz a kezében arra, hogy végre felrázza az embereket!

Jó, jó persze: - mondhatod, hogy Angliából könnyű pofázni. Nem, nem könnyű. Sőt talán még nehezebb, mert Bödőcs egyszer hazajön és akkor is ugyanúgy vállalni fogja (vállalnia kell!) a szavait, mint most, amikor a Youtube-on megosztja azt amit mondott. Megosztja, tehát vállalja. Már most is. Mert ő látja és jól látja, hogy mi történt itt tegnap és ezt -a maga eszközeivel- görbe sőt, meglehet törött tükröt tartva a maguktól végleg elszállt politikusok elé, szóvá is teszi. Segít! Segít hogy azok is lássanak, akik most még nem. És hogy sokak miért nem látják? Talán nem akarják látni!

orbanputin2.jpgÁm végleg a harmadik hatás rendezte össze a ma reggeli gondolataimat. Mindig mondom ugye, hogy a kormányközeli mellett, érdemes elolvasni más sajtóorgánumokat is, hogy szélesebb körben lásson az ember!?  Merthogy így az összefüggések is hamarabb 'meglesznek' az olyan átlagos tartalomfogyasztóknak mint amilyen te is vagy kedves olvasóm. (VAGY MONDJUK MINT AMILYEN ÉN VAGYOK.) A harmadik információmorzsa pedig nem volt más, mint az ismert elemző Ceglédi Zoltán ma reggeli -Putyin látogatásával kapcsolatos- és az egyébként is szabad szájú, de most még Cegléditől is szokatlanul szókimondó tartalomként megalkotott írása!

Nem akarom most a teljes szöveget idézni, azt a szerző facebook oldalán, A KÉZSÉGES FELMOSÓRONGY címmel megtalálod te is. Ám kiragadtam tőle néhány sort, amely tökéletesen foglalja össze azt ami történt, és hűen tükrözi a saját véleményemet is.

"........... Ki tudjuk-e még mondani röhögés nélkül, hogy a Fidesz egy konzervatív, polgári, antikommunista párt? A hatodik koporsó, ugyebár. Olyan szépen mondta az a Soros-ösztöndíjas, fiatal liberális annak idején. Olyan harciasan írta a fiatal demokraták lángoló, liberális sajtófőnöke annak idején. Azok, akik mostanra megtollasodva és elzsírosodva tántorogtak vissza az egykori főellenséghez, cimborálni. Nagy hangon, a tőlünk ellopott százmilliárdokból kampányolva méltatják a régi-új elvtársakat, lapogatnak egy büdös bűnöző KGB-s gazembert, tuszkolják a torkunkba újra és újra a keleti csemegét. Történelmet hamisítanak, híreket hamisítanak, tényeket hamisítanak, hogy régi-új gazdáik kedvére tegyenek.
Nincs másik olvasat, és nincs másik út sem, mint 27 éve volt. Az MSZMP-t és a Hazafias Népfrontot egyszerre elzavarva, egy tisztább, okosabb, becsületesebb generációval rendszert váltani. De esetleg a most aláírandó Soros-ösztöndíjakhoz hozzá kéne csapni egy diktátor-záradékot. Biztos, ami biztos......."

Szóval engedelmeddel gyorsan össze is foglalnám az eddigieket. 1., - A kormányközeli médiából dőlt tegnap a jön Putyin, mert nekünk az jó. 2., - Közben az ellenzéki oldalról meg érkezett az ellenvélemény, miszerint jön Putyin és az nekünk nagyon nem jó!

Néztem este a HVG facebook oldalán az Együtt tüntetésén készült élő videóközvetítést. Látom, hogy érkeznek a kommentek. Voltak visszafogottan jobboldali, voltak durván bevállalós kormányközeli, voltak balos enyhe és erős hozzászólások, és volt még ott valami más is. Bevallom, csak nagyon nehezen tudtam követni az eseményeket, miután olyan tömegű hozzászólás érkezett. Végül elvesztettem a fonalat, meg hát van az embernek családja, magánélete is és a sorrend (POLITIKA - CSALÁD) nagyon nem mindegy. 

Valamit azonban sikerült kihámoznom: - azért nem jöhetett létre értelmes párbeszéd a videó alatt, mert az a valami más amit az imént említettem, trollok seregének a videóbejegyzést szétoffoló hozzászólás-cunamija volt olyan hozzászólásokkal, mint mocskos libsik, kurva anyádat Juhász, hízó van eladó. Meg gázpalack is. Mindjárt meg is állapítottam, hogy a kifizetés (a bér-trollok kifizetése), valószínűleg a bejegyzésszám alapján történik, utólag. A hatalmas tömegben érkező mocskolódó, vagy minimum a tárgyhoz nem tartozó érdektelen bejegyzések mennyisége gyakorlatilag ellehetetlenítette a közvetítést. Teljesen.

Hát így kommunikál -mert időközben felfedezte magának-, most már a közösségi médiában is a magát demokratikusnak nevező, közben visszamenőleges jogszabályokat alkotó, bűnözőket dédelgető (vagy épp kinevező), aljas, a velejéig korrupt, hazug, kizárólag a saját udvartartásának kedvező és saját érdekében újra az oroszokhoz dörgölőző hatalom, élén Orbán Viktorral!

Pedig Orbán Viktor jó ember! De nem hozzád kedves olvasóm, hanem kizárólag a szolgáihoz jó. Ám, ha hozzánk Magyarország lakóihoz, Magyarország választópolgáraihoz nem jó (mert mondjuk manapság minimum hazaárulók vagyunk, ha nem az a véleményünk, ami neki), akkor Orbán Viktor nem jó Magyarországhoz sem!!!! Lehetsz jobbos, lehetsz balos, vagy liberális. Sőt jöhetsz a zöldektől, Londonból, esetleg Szabadszállásról, vagy a szélsőjobbról, egy közös bennünk: - mindannyian Magyarországról származó, magyar emberek vagyunk! Egy a hazánk és -többnyire- itt is kell élnünk! És csakugyan nem értem, hogy mi a fasz van veletek, hogy ezt nem látjátok?

A kormány seggét nyaló (és annak pénzéből, kvázi a mi pénzünkből élő) álcivil CÖF által jegyzett ".....nem leszünk gyarmat...." duma ideje végleg lejárt. Úgy meg főleg, hogy ez az törtető autokrata, ez a kis senki, aki csak egy a tízmillióból tényleg ki akarja vezetni az országot egy olyan közösségből, ahová -történelme során talán először- hazánk szerencsésen bejutott. Az utolsó lépéseket épp tegnap kezdte el előkészíteni. Remélem segíthettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://thejaszaic.blog.hu/api/trackback/id/tr6112179392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása