The campaign is over.........
2018. április 06. írta: thejaszaic

The campaign is over.........

A kampánynak vége..........

Hello kedves Olvasóim!

 Nem annyira rendkívüli a hír, miután a facebookon már több helyütt posztokban és a hozzászólásaimban is jeleztem itt-ott, de azért leírom: - a pártokkal, politikai szervezetekkel és más, a jelenlegi országgyűlési képviselő választást megelőző kampányban résztvevőkkel egy időben magam is kampányzárót jelentek be, azaz a mai naptól, tehát 2018. április 6-tól, most még nem ismert, előre nem meghatározható időpontig, a 2018. április 8-án tartandó választás végeredményétől teljesen függetlenül,

A TOVÁBBIAKBAN NEM KÍVÁNOK POLITIKAI  JELLEGŰ BÁRMILYEN TARTALMAT ELŐÁLLÍTANI ÉS KÖZÖLNI.

a_szunet_logo_big.png

Az ok rendkívül banális: - a hivatalosan az idei év februárjában kezdődő, de a valóságban már tavaly ősztől folyó és a jogszabály szerint most vasárnapig tartó választási kampány, annak kifutásáig olyan morális és szellemi mélységeket ért el -pro és kontra-, melyet, mint magánszemély a mai naptól nem akarok és nem tudok tovább tolerálni. Állítom ezt annak ellenére, hogy írásaimmal magam is keményen kivettem belőle a részem igaz, én meggyőződésből.

Ennek megfelelően lekapcsoltam minden olyan on-line sajtótermék értesítési rendszerét, melyek eddig friss híreikkel elértek, valamint kikapcsoltam -vagy töröltem- az összes párt, politikai szervezet és személy facebook értesítési rendszerét, vagy facebook oldalát és ugyanezt tanácsolom nektek is kedves olvasóim.

Eddigi kitartó és megtisztelő figyelmeteket mély hálával megköszönve kívánom, hogy a most következő hétvégét nagyon kellemesen töltsétek el és kérlek benneteket, hogy vasárnap semmiképpen se felejtsetek el szavazni menni. Remélem segíthettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://thejaszaic.blog.hu/api/trackback/id/tr3013813706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása