.....................ezért az tanácsolom.........
2016. november 23. írta: thejaszaic

.....................ezért az tanácsolom.........

Hello kedves olvasóm! (FIGYELEM! SZÓKIMONDÓ TARTALOM!)

A minap -mondjuk így- beleakadtam valamibe, ami amúgy roppantul bassza a csőrömet. Bár számomra a jelenség szinte megmagyarázhatatlan, mégis simán elmentem volna mellette, mert annyiszor történik velem (veled) ilyen, ha másnap nem akadok bele a következőbe. No, ezen már kiakadtam annyira, hogy mégis 'tollat ragadjak' és elmondjam neked, mi a véleményem -úgy általában- az internet idiótáiról. Íme:

Politika a facebookon. Egy Ceglédi Zoltán elemző által jegyzett rövid poszthoz szóltam hozzá, melyet a hozzászólásom érthetősége kedvéért -őt idézve és őt forrásként most megjelölve- inkább szó szerint hoznék:

- Hát hol vagyok ÉN, miért nem teszek ÉN valamit? - tette fel a keserű kérdést magának, saját üzenőfalán Kommentelő Kázmér - Miért nem mozdulok ÉN meg? Ej, de birka nép vagyok ÉN, ostoba ember vagyok ÉN, aki nem ért semmit! - szapulta magát tovább nyilvánosan - Velem bármit meg lehet csinálni, mert ÉN nem olvasok újságot, ÉN nem tudok semmit a világról! - folytatta a nyilvános önostorozást - Csak pofázok itt, ahelyett, hogy ÉN forradalmat csinálnék! Hol vagyok ÉN, az értelmiség, hol vagyok ÉN, az írástudó az ő felelősségével, jó, mondjuk az elmúlt húsz évben csak lottószelvényeket töltöttem ki, meg a Fülesben félig a keresztrejtvényt, függőleges 4, kilenc betű, a vége "ipokrata", szóval mit szájhősködök ÉN itt, facebookos kommentekben követelve a forradalmat, hogy ugye, ezt már békés úton nem lehet, támogatásom jeléül nyomok egy igent, miért nem teszek ÉN valamit?! - üvöltözött magával a magából magára kikelt Kázmér - Elég volt már abból, hogy ÉN csak kommentelek, miért nem csinálok már ÉN valamit?! Biztos jól megélek belőle, mi, jól fizet nekem a zorbán, hogy ÉN nem döntöttem meg a hatalmát? Meg is érdemlem ÉN, ami történik az országgal! ÉN, ÉN tehetek róla! - összegzett Kázmér.
Illetve nem, nem pont így. Ezt ugyanis mindig másra szokta mondani, másnak szokta írni. A Kázmér.

Bizony. Néha -olvasva az időnként vérrel kevert epében forgó, nyáladzóan acsarkodó, forradalmat (és egyebeket is) követelő kommenteket- az jut az eszembe, hogy míg -a miénknél- komolyabb diktatúrákban manapság lassítják, vagy tiltják a közösségi felületeket -nehogy IGAZI forradalmat szervezzen rajta a nép-, addig nálunk a regnáló hatalom meglehet, esetleg talán még pénzzel, adókedvezményekkel, ne adj isten' szabad szerverekkel is segíti a facebookot, vagy az ahhoz hasonló oldalakat, hiszen mifelénk nemhogy egy forradalom -és/vagy valódi ellenállás- nem szerveződik a facebookon, hanem ez az a hely, ahol az emberek kiadják a dühüket és levezetik a feszültségeiket. Ki így, ki úgy, de jobbára egymáson. Aztán, amikor jól kiordítozták magukat és még annál is jobban lemászárolták egymást -csak úgy virtuálisan- akkor a "..no, most oszt' megmondtam, én oszt' jól megmondtam..." - vagyis a 'mindent tudással is járó (sic.)' hatalom érzésével lefekve megnyugszanak és a 'forradalom' (értsd: - a bármilyen változás) aznap is elmarad. És ez jár. Még a leghülyébbeknek is. Mindenkinek, akit képes a mostanában látható média megosztani. Aztán meg ott vannak az 'alkotók'. Hogy ne csak politikáról essék szó.

https://youtu.be/zEgbqEQJLSc

 

'Alkotások a facebookon. A fenti videóban látható "Szökik a málna-lány", meg azt hiszi magáról, hogy vicces, holott már korábban a 'szökik a málna' szavakat szállóigévé tevő VV akárkicsoda sem volt túlságosan az. A videóról az jutott az eszembe, ami mindig mikor ilyet látok:            - amikor az emberek értelmetlen, humortalan, tartalom nélküli 'tartalmakat' gyártanak, az legfeljebb pazarlás! Pazarlása az agysejteknek, pazarlása a felhasznált erőforrásoknak (áram, a tartalmat előállító eszközök használata, a készítő fizikai ereje, szerény szellemi képességei?), és legfőképpen pazarlása az én időmnek, amit azzal töltöttem, hogy -sajnos- megnéztem például ezt a videót. És még valami: - mindez főleg azért baj, mert tele van vele a közösségi média. Iszonyatosan sok ilyen van!  Pedig ez minden, csak nem médiatartalom.

Sőt mégcsak nem is tartalom, csak valami szar, amiről legfeljebb az 'alkotója' hiheti el, hogy az jó. Utánanéztem. Még több időt elpazarolva állapítottam meg, hogy -neki- már van saját youtube csatornája is, amin ontja a netes idiotizmust az olyan gyanútlan tartalomfogyasztókra, mint én is.

megmagyarázhatatlan médiaszemét youtubeceleb

"........Nem kell nézni!........" - szokott ilyenkor elhangzani a veretes felszólítás a 'rajongóktól', vagy magától a 'szerzőtől' ilyenkor. Persze! Bizony nem kell! Megnyugtatom őket: - nem nézem! Még véletlenül sem, de az ellen szinte semmit sem tehetek, amikor egy-egy ilyen fos 'jön velem szemben' a közösségi médiában.

Szóval tanácsolnék én néhány dolgot! Először szeretnék -néhány keresetlen szóval- a vérgőzös-kritikus-fotelforradalmár-troll-elmebetegek  felé fordulni. Kedves Elmebetegek! Ha tényleg olyan nagy bennetek az elégedetlenség, az elfojtott frusztráció és/vagy düh! Ha csakugyan annyira nem jó nektek itt, ebben az országban, akkor most menjetek az utcára, akkor most fogjatok fegyvert BÁR EZ KITELNE TŐLETEK, AZT MONDOM MEG NE PRÓBÁLJÁTOK! MÉG VÉLETLENÜL SEM, MERT AZ SEHOVÁ SEM VEZETNE!

De! Ha elég bátrak és okosak vagytok hozzá, akkor szervezzetek civil ellenállási mozgalmakat, szervezzetek magatok köré sok-sok embert és szervezzetek belőlük pártot, majd -demokratikus módszerekkel, "...OKOSAN, SZÉPEN..." a választásokon indulva, az éppen regnáló hatalmat megdöntve csináljátok jobban. DE sokkal jobban ám! Értve?

Halkan mondom: - ez nem egy kormánypárti megjegyzés, az összes regnáló hatalomra és az összes ellenzéki működésre, a facebookon fröcsögve észt osztókhoz szóltam most!

Ha ez megvan, én szépen hátradőlök és figyelem, hogy mit tesztek. Mert név nélkül, idióta profilképek és noname profilok mögül szart okádni, fröcsögni, vért követelni azt mindenki tud. Még én is, de én nem szoktam. (Lásd: - saját magamat felvállaló blog, blogok, facebook oldal például.) Amíg meg nincs meg, húzzatok a picsába az internetről!

És hát kedves 'alkotók'! Szeretnék hozzátok is szólni, akik teleszemetelitek a közösségi médiát, a youtube-ot és mindent az általatok viccesnek, okosnak, elbűvölőnek, csodálatosnak stb........ gondolt videóitokkal, melyeknek se eleje, se vége, nincs mondanivalója, nincs humora, nem szórakoztat, nem leszek tőle okosabb, egészségesebb, tapasztaltabb, vagy akármibb',  nem mutat be semmit, nem mond semmit, vagyis nincs semmi értelme. Az önkifejezésnek ez a módja, és főleg a MÉRTJE, számomra megmagyarázhatatlan! Ezért a lehető legszebben kérlek benneteket: - gyakoroljatok önkritikát -vagy, ha az nem megy, legalább önmérsékletet- és NE TEGYETEK FEL ILYEN SZAROKAT!

Nem mondom, hogy ne tegyetek fel semmit. Hogy is mondhatnék ilyet? De legalább szerkesszetek, gondolkodjatok, világítsatok, vágjatok kicsit. Írjatok hozzá bevezetőt, vagy vezessétel fel értelmesen. Nézzen ki valahogy. Legyen film a film, ha már filmeztek. Legyen vicces, legyen okos, esetleg elgondolkodtató! Legyen képi világa! (Mert a dekoltázs az lószar. Ugyanis, ha egyébként meg nincs agyad, az egész bohóckodással csak magadat járatod le, és a 'szupervideód', amit annak hittél, majd elrettentő példaként terjed a facebookon -hogy így ne-, vagy egész egyszerűen a napiszaron köt ki, az meg nem jó neked sem.) Mert a semmi az csak semmi még akkor is, ha amúgy a csöcsöd meg nagy.

Ja! És, hogy akkor meg mit tanácsolok neked, kedves olvasóm? Hát azt, hogy ha csak egy kicsit is 'fosgyanús' az éppen a látómeződben lévő 'tartalom', akkor nyugodtan görgess tovább. Lehetőleg azonnal.

A bejegyzés trackback címe:

https://thejaszaic.blog.hu/api/trackback/id/tr1112154803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása