Csak egy dalszöveg................................
2017. április 14. írta: thejaszaic

Csak egy dalszöveg................................

Hello kedves olvasóm!

Az elmúlt napok eseményeit most -fogalmam sincs miért-, de egészen újszerűen, dalszöveg formájában szeretném megközelíteni, egyúttal felhívást teszek közzé: - ha van az ismeretségi körödben rap-zenész, ne adj isten te magad vagy az, úgy ne fogd vissza magad, rottyants' az alábbi vers alá egy zúzós muzsikát, vagy kérd meg a haverodat, aki rap-zenész. Klipet is csinálhattok, gondolom akad képi anyag gazdagon:

16682100_3dd4ea75873339bb0f8fed8ee2dda6b6_wm.jpg

Csak egy dal


Enyém már a nyugdíj, enyém lett a tandíj az összes adó, minden stadion,

enyém lesz nőd is, meg minden hülye kölyköd, ha kell majd én taníttatom.

Nem pofázol kussolsz, csendben vagy nem drukkolsz, jobb ha te is ideállsz.

Én az új csillag az égen, istenként mondom népem: - az új divat az illiberál!

(Ref.:)

Kineveztem én már ezen a héten a régi-új elnököt,

de bajszosszarnak' hívják őt, sajnos nem a háta mögött.

Árpi mondjál már erre valami nagyon jót kutyám,

vagy takarodj, húzz el, szívjál még ihletet Ibizán.

 

Szart gondoltok rólam mer' gondolkodtok jóvan' lófaszt: - elveszem az egyetemet.

Ezt túltoltad most asszem', fost kamuztál faszfej, ezt szart senkivel meg nem eteted,

Ezt is áttolom' rajtad, majd a sok campus nem jajgat, végül kuss lesz és nem oktatás.

Isten nem vagy te fasztag, ezt tényleg jól elbasztad, de senkinek nem kell már a szoptatás.

(Ref.:)

Kineveztem én már ezen a héten a régi-új elnököt,

de bajszosszarnak' hívják őt, sajnos nem a háta mögött.

Árpi mondjál már erre valami nagyon jót kutyám,

vagy takarodj, húzz el, szívjál még ihletet Ibizán.


A szemetet összeszedve, táncolva, tereken énekelve fog elzavarni ez az új alom,

hogy többé ne adhasson, vízfestékért ötszáz órát egy választott, de szar hatalom!

Nem gondoltam volna, hogy így történik majd meg, de neked ember eljött a vég!

Börtönbe nem kell menned, majd jó dokik kezelnek, ha kegyes lesz hozzád az ég!

(Ref.:)

Kineveztem én már ezen a héten a régi-új elnököt,

de bajszosszarnak' hívják őt, sajnos nem a háta mögött.

Árpi mondjál már erre valami nagyon jót kutyám,

vagy takarodj, húzz el, szívjál még ihletet Ibizán.

A bejegyzés trackback címe:

https://thejaszaic.blog.hu/api/trackback/id/tr3412425659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása