Így neveld a választódat!
2018. március 28. írta: thejaszaic

Így neveld a választódat!

Hello kedves Olvasóm!

 Ma, mindenféle kiegészítés nélkül szeretnék közölni egy CC cikket arról a hazugsággyárról, melyet a regnáló hatalom ma sajtónak tart. Íme:

"... A Habony-művek egy pillanatig sem titkolja, hogy nem sajtó, hanem kormányporpaganda

Ha van valaki, aki igazán kíváncsi, hogyan működik a kormánynak az a része, amit megtévesztő módon sajtónak neveznek, annak jó nap a mai. A kormány lapjai ugyanis tökéletesen szemléltetik a propagandaminisztérium egyébként faék-egyszerűségű működését.

Kedden megjelent egy cikk az Origón: ebben előszedtek egy 2014-es és 2014 óta folyamatosan szabadon elérhető, nyilvános fényképet Vona Gábor Facebook-oldaláról, amelyen, mint írják, egy iszlám szélsőségessel látható, és levonták azt a következtetést, hogy nyilvánvalóan régi, jó, mély barátságban vannak. (Elég furcsa és érthetetlen, ahogyan az Origo a fotót közölte: a képet és a hozzátartozó bejegyzést egy német nyelvű Facebook-felhasználó oldaláról screenshotolták, a képen így a török szövegnek nem a magyar, hanem a német nyelvű fordítása látható. Vagy én nem vagyok elég képzett ideológiailag, hogy értsem, ez mit akar sugalmazni az ellenzék és a Sátán viszonyáról, vagy az Origónál dolgoznak hülyék.)

hm2.jpg

Szerdán pedig a teljes jobboldali "sajtót" ez a fotó uralta: mind a Magyar Idők, mind a Ripost, mind a Magyar Hírlap címlapján ott van a kép (a forrásmegjelelölés a Magyar Hírlapban a legviccesebb: "Forrás: Origo/Vona Gábor Facebook-oldala"), de belső oldalon a nemrég Andy Vajna kezébe került Bors bulvárlapban is megjelenik.

Az Origo "tényfeltárását" pedig csont nélkül átvette az összes lap. A hírátvétel természetesen bevett dolog a sajtóban, de a valódi médiában ez általában nem azt jelenti, hogy szinte kontrolcé-kontrolvé módszerrel minden baráti lap újraközli ugyanazt az Origo-cikket minden hozzátétel nélkül (illetve persze a Fidesz kommentárjával), majd mindezt címlapon, vezető anyagként közlik, és laponként 2-3 oldalt szentelnek a megerősítetlen, egyetlen fotóból leszűrt következtetéseknek, miszerint régi barátokról vagy "iszlám összekötőtisztről" van szó. Mintha csak egy politikai szórólapot sokszorosítanának úgy, hogy az üzenet véletlenül se kerülhesse el senki figyelmét, fogyasszon akármilyen újságot, akár print, akár online. Ami tulajdonképpen egész jó szinonima a tevékenységükre.

hm1.jpg

A Magyar Időkben szinte tematikus mellékletet, 3 oldalt szenteltek a képnek, a Bors pedig a maga módján igazán viccesen hozta a "hírt": a szomszédos oldalon épp Sebestyén Balázs Magyarországból való távozását állítják be őrülten funky, bulis vakációnak, hogy véletlenül se merüljön fel senkiben, netán kényszerpihenőről lehetne szó, hogy a hódmezővásárhelyi Fidesz-vereség után túlzottan is szabadszájúan megnyilvánuló műsorvezetők a választásokig már ne zavarjanak vizet a rádióban.

Egyébként az Origo azóta új röpiratra cserélte a vezető cikkét: ebben újra buzizni kezdték Vonát. Vajon mi lesz a holnapi címlapokon? ...... " Hát egészen pontosan így működik, így megy ez. Remélem segíthettem.

(forrás: Comment:Com)

A bejegyzés trackback címe:

https://thejaszaic.blog.hu/api/trackback/id/tr313785758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.